Reclamatie & Herroeping

Op al het drukwerk dat door door Kraskaartenshop.nl wordt geproduceerd voor haar klanten is het herroepingsrecht uitgesloten. Drukwerk valt namelijk onder maatwerk. Het is daarom niet mogelijk om goederen die reeds besteld zijn of goederen die al geleverd zijn te retourneren. Op niet juist uitgevoerde producties is dit niet van toepassing. Op dat moment kun je bij ons reclameren. Zie voor meer informatie ons reclamatieproces hieronder. Wij wijzen je graag op artikel 23 uit de algemene voorwaarden:

Artikel 23: Uitsluiting herroepingsrecht

1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten zoals omschreven in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
h. voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c. betreffende weddenschappen en loterijen.

Net tevreden?

Wij weten precies hoe belangrijk goed drukwerk voor jou is en we werken hard om dit te realiseren. Drukken is en blijft natuurlijk een productieproces, er kan altijd iets misgaan. Wij gaan dan samen met jou opzoek naar de beste oplossing. Wij doen altijd ons best om dan alsnog jouw verwachtingen waar te maken.Ben je dus niet tevreden over een product? Laat het ons dan weten. Stuur voorbeelden van incorrect drukwerk met een ingevuld klachtenformulier naar onderstaand adres. Zodra wij het poststuk hebben ontvangen, nemen wij contact met je op over een passende oplossing.


Kraskaartenshop.nl
T.a.v. Klantenservice
De Vos van steenwijklaan 75
7902NP Hoogeveen
info@joyreclame.nl